S'Ufìtziu de sa Limba Sarda de sa Provìntzia de Aristanis at torradu a abèrrere s’isportellu linguìsticu

17/06/2014  -

Est incomintzada s’annualidade 2010 de su progetu Limba sarda: limba de s’identidade, limba de su mundu e s'Ufìtziu de sa Limba Sarda de sa Provìntzia de Aristanis at torradu a abèrrere s’isportellu linguìsticu. Su servìtziu, afidadu a sas sotziedades L’altra cultura e Terra de punt, at a sighire fintzas a su 31 de nadale 2014. Su progetu de custa annualidade, chi tenet s’adesione de sa Càmera de Cummèrtziu de Aristanis e s’ASL de Aristanis, at tentu unu finantziamentu de 56.861,00 èuros dae sa Lege 482/99 – Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche, cuntzèdidu dae sa Presidèntzia de su Consìgiu de sos Ministros.

Giai comunichende ca at torradu a abèrrere, torrant a incomintzare sos cuntatos cun sos isportellos comunales de sa limba sarda e – dae parte de s’Ufìtziu provintziale, comente in sos annos colados – ant a èssere garantidos sustennu e assistèntzia. Dae su 2004, s'Ufìtziu de sa Limba Sarda est istadu unu riferimentu pro totu sos 88 Comunes de sa provìntzia de Aristanis e – collaborende cun issos e cun sas iscolas de su territòriu – at acumpridu initziativas de importu e cuncordadu cursos de formatzione de cada genia, fintzas cussu e-learning www.dischente.or.it

Su finantziamentu retzidu at a permìtere de acumprire su progetu chi ponet in contu s'atividade de s’isportellu linguìsticu; sas letziones de pònnere in su mòdulu formativu online www.dischente.or.it, chi at a èssere agiornadu e fatu connòschere pro mesu de sa publicatzione de materiales de informatzione; s'organizatzione de àteras atividades de formatzione comente laboratòrios linguìsticos; sa realizatzione de materiales informativos de sa Provìntzia e de su territòriu suo. Sighit, duncas, s’atzione de polìtica linguìstica fata dae sa Provìntzia de Aristanis in sos ùrtimos deghe annos, chi – prus che totu – dat importu mannu a sa promotzione de su bilinguismu in ogni cuntestu sotziale, pùblicu e privadu e a sa formatzione de sos dipendentes e amministradores de sos Entes chi leant parte a su progetu, atzione chi tenet su fine de connòschere mègius s’impreu de sa limba sarda faeddada e iscrita, a manera particulare de sa limba sarda in s’àmbitu de s’Amministratzione Pùblica.

--------------------------------------------------------

Con l’avvio del progetto Limba sarda: limba de s’identidade, limba de su mundu – annualità 2010, recentemente, l'Ufficio della Lingua Sarda della Provincia di Oristano ha ripreso le attività dello sportello linguistico. Il servizio, affidato alle società L’altra cultura e Terra de punt, proseguirà sino al 31 dicembre 2014. Il progetto di questa annualità, al quale hanno aderito la Camera di Commercio di Oristano e dell’ASL di Oristano, si avvale di un finanziamento della Legge 482/99 – Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche, concesso dalla Presidenza del Consiglio dei Ministri, di 56.861,00 euro.
Con la comunicazione della riapertura, riprendono i contatti con gli sportelli comunali della lingua sarda, verso i quali l’Ufficio provinciale garantirà – come negli anni precedenti – assistenza e sostegno. Dal 2004, l'Ufficio della Lingua Sarda è un punto di riferimento per gli 88 Comuni della provincia di Oristano, in collaborazione con essi e con le scuole presenti sul territorio ha realizzato importanti iniziative e organizzato corsi di formazione di diverso genere, anche il corsi e-learning www.dischente.or.it
Il finanziamento permetterà la realizzazione del progetto che prevede l'attività dello sportello linguistico; la realizzazione di lezioni da inserire nel modulo formativo online www.dischente.or.it, che verrà ulteriormente aggiornato e promosso anche attraverso la pubblicazione di materiali informativi; l'organizzazione di altre attività formative come laboratori linguistici; la realizzazione di materiali informativi della Provincia e del suo territorio. Prosegue, quindi, l’azione di politica linguistica portata avanti negli ultimi dieci anni dalla Provincia di Oristano che prioritariamente prevede la promozione del bilinguismo in ogni contesto sociale, pubblico e privato e la formazione dei dipendenti e amministratori degli Enti aderenti al progetto, finalizzato ad approfondimenti legati all’uso parlato e scritto della lingua sarda, in particolare nell’ambito della Pubblica Amministrazione.