COMUNI DE ARISTANIS – SU 18 DE ABRILI IS VERÌFICAS DE IDONEIDADI PO IS TRABALLADORIS LAVORAS

03/04/2024  -

S'ant a fai me in is localis de su cantieri comunali, a faci de sa Motorizatzioni Tzivili is verìficas de idoneidadi po 3 braciantis agrìculus, 3 giardinieris e 2 sballadoris, chi ant a traballai me in is cantieris Lavoras de su Comuni de Aristanis.

A is verìficas de idoneidadi s'ant a depi presentai is candidaus chi funt postus beni me in is graduatòrias chi at aprontau s'Agentzia sarda po is polìticas ativas de su traballu, su CPI de Aristanis.

Su de no andai a su logu, in sa dii e ora stabilida ddu ant a cunsiderai comenti a rinùntzia.